søndag 30. mai 2010

siste gang..

Siste gang e blanda sprit og ritalin. MAX.

E våkna opp til ditta bildet. E ser ut som en løkjøde.

Uansett, igår satt e og ho mamma hjemme og drakk. Akevitt e faktisk ganske godt. E lika måten det har vitt i navnet sitt, for e e ganske bleik. LOL. E blir solbrent av å ha på nattbordslampa mi...

Åja, e har begynt å like katten min <3
E våkna opp til at den sleika meg i trynet, og e har en svakhet for tunge <3

Den til høyre e min. E kalla den bare RitaFIN <3 (Ritalin e ADHD-medisinen min, om du lurte. Den funka bra. Heilt knalllllllllllllll....)

Så, Dei siste dagane har e gått på skole, blitt mobba litt osv. E møtte en fin fyr her om dagen, though <3
Skybert hete han. HØHØHØ, neida.
Han ville ikke at e skulle blogge om han, men han e 26 år gammel, og har en superfin Volvo fra åttitallet tror e. E e så dårlig på bil :C Den e grønn. Tror e.

Så, Dagens spørsmål: Er det feil å pule noen for skyss til skolen?

5 kommentarer:

  1. Jeg tror du må snakke til noen om dette, Anne Marte...

    SvarSlett
  2. bare om ho e stygg

    SvarSlett
  3. Ikke om du virkelig trenger å komme deg dit!

    SvarSlett
  4. Dette høres jo bare jævlig bra ut. Stå på Anne Marte.

    SvarSlett
  5. Takk! han får me i tredje gir, og han får pule meg<3

    SvarSlett