onsdag 26. mai 2010

Og god jul....

Okei, folk syns at innlegga mine har vært rare den siste tida. E kan skjønne det, e har vært drita eller dopa konstant dei siste to-tre-fire... tida.

Livet e ikke lett her i Ålesund. E har vondt i hodet, og no kom det en liten katt inn i heimen min. Fortalte e at den pissa på klærna mine???? E tror vi skal ha pusepølse til middag. NEIDA TULLA!! HØHØHØ DYREVERNET <3<3

Uansett, e har ei trøblete tid no, e e singel og desp, og ikke engang ho mamma vil høre på meg. Ho e faktisk den som mobba meg mest...


takk mamma

Ditta innlegget her blir sikkert litt langt, men e har mye på hjertet.
E har faktisk mange hemmeligheta som e ikke alltid dele med bloggen min, og det e trist, for dokke e det nærmeste e kommer en bestevenn. Spørsmålet e bare om nokken lese bloggen...

I går va e full igjen, ho mamma fikk meg drita :(
E tror virkelig at e burde komme meg ut av huset iblant, det e ikke sunt å være her lenger. Kattepiss i all maten, mamma prompa på meg når e sover, søskena mine slår meg i ballane når e ikke følger med, og vi har asbest i veggane.

Men på skolen e det ikke mye bedre. Lærerane lika meg ikke, og e får buksevann i friminutta.

Gud så fælt e har det for tida, og det ville virkelig hjulpe med nokken oppmuntrende kommentara <3



Dagens spørsmål: Hvordan få en katte til å sporløst forsvinne?

5 kommentarer:

  1. Ej drukna katta mi, liket blei aldri funnet.. eller du kan bare grave ho/han ned? grrr

    SvarSlett
  2. jeg lese bloggen din hver dag =)
    haha dom katt xD

    SvarSlett
  3. Anne Marte ej elska dej<3

    SvarSlett