lørdag 25. desember 2010

Tilbake!

Etter ei lang og god pause fra blogginga har e endelig retunert til et mer praktisk sosialt liv. Siden sist har e fylt 18 år, og kan no drikke lovlig. Ikke at det har stoppa meg før, men no kan e kjøpe sjøl og slippe å stjele fra ho mamma :O

E fikk ikke så mye i bursdagsgave, men e fikk en bursdagsklem fra han fyren på jobben som e ikke kjenne så godt. I julegave fikk e et par kuponga på klemma, nokke som sikkert blir bra. Problemet e at dei går ut på dato i morra, og dei som ga meg kupongane vil ikke møte meg...

No e det på tide at e kommer tilbake til blogging, tror e. E prøvde å ta ei pause fra blogginga for å fokusere på karriera mi, men e kan jo bare jobbe et limitert antall tima hver dag, og lurte på ka e skulle gjør resten av dagen. Det burde tatt meg kortere tid å finne ut, egentlig...

meg og katt

Til neste gang, Anne Martz with the ADHD you love <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar