onsdag 7. juli 2010

Oi, hva skjedde?

E har vært mye opptatt i det siste, og har ikke fått anledning til å blogge :(
E hengte med vennane mine (ja, e har minst én venn), og e har kost med katten som no lika meg.

Og det va alt.

E har vært ganske mye på fylla, sammen med kompisen og katten min, og det har vært gøy :D Mamma va en tur i Spania og kjøpte inn masse sprit til meg, så no har e pumpa etanol som bonda drikke spylervæske. E drikke ikke spylervæske lenger, det smaka vondt.

Her om dagen prøvde e og BESTEVENNEN min å blande medisinane mine med sprit, og det gikk ikke bra. E besvimte i dusjen, og e måtte sy tre sting i panna fordi katten klorte meg opp :( Så no e e sint på katten. Det ville du også vært.

E har ingen bilde, for e mista kameraet, e tror e får igjen på forsikringa.

Uansett, e må dra og henge med bestekompisen min no, han ville vær anonym på bloggen, for han vil ikke bli mobba fordi han henge med meg. E skjønna ikke, for e blir ikke mobba så mye noe lenger


Dagens spørsmål: Kaffe med eller uten sukker?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar