søndag 20. juni 2010

Trøstespise!

Så, i det siste har e trøstespist, grått og ødelagt ting.
E har hatt en skikkelig deppeperiode, for e fikk igjen karakterane mine :(
"2.7 i snitt e ikke bra nok! Legg sjela di i arbeidet!"... Tusen takk, mamma....
E røska i meg 1 pose potetgull (350g), en melkesjokolade (stor) og cola (1,5 liter) til frokost og lønsj. OM NOM NOM.

Middagen va verre. Uansett, ho mamma e ikke den eneste som mobba meg for karakterane. Læreren min kalte meg en taper. Klassekameratane mine kalte meg skoletroll. Det e fordi e e et troll som går på skole. KJEMPEMORSOMT HØHØHØHØHØH. :'(


skoletroll...

Ellers har e bare knaska ritalin, fått kjeft av ho mamma og blitt mobba...
Mange som lese bloggen min kommer og sir at e ikke har ADHD, e e bare ei oppmerksomhetshore. E hata dokke.


Dagens spørsmål: Hvorfor mobber dere meg?

5 kommentarer:

  1. Vi mobber deg fordi du er feit og dum. Ikke vær så lat, tren litt og bli smart!

    SvarSlett
  2. Fordi du er et troll vel? <3

    SvarSlett
  3. Hache mobba dæ IIII vææl? Ka faaan?!!?!! Jævla homsejøde, du e så jævli schtøgg ass! Slenge ut anklagelsa i høtt og pine, ka de feile dee??!! FU

    SvarSlett
  4. Har du prøvd og dobble dosen med ritalin??

    SvarSlett