mandag 12. april 2010

Frankreichen er bra, men...

Det e e et svært viktig tema e må ta opp no.
Nemlig AD/HD! Alle som har lest bloggen min før vet at e e en lost cause og kommer til å spasme ut i ei grøft i nærmeste framtid :(
Uheldigvis, har det bare blitt verre. E klare ikke å konsentrere meg. Det har allerede tatt 1 time og 43 min. å skrive så mye....

Dokke kan få se et bilde av meg bli holdt nede når e spasma ut for å drepe alle fjernkontrollane i huset. Tusen takk for at e har en så god venn som orka å holde meg nede <3
skulle bare ønske e hadde flere venna...


Men jojo, no dro e til Frankrikus og der va masse rart. Som Eurodisney. Og sukker. Det får e ikke lov til å spise hjemme, skjønna dokke. E blir så hyper og knuse all mulig dritt, og da blir ho mamma sint. E tror ho hata meg :(

Dagens spørsmål: Hater dine foreldre deg?

1 kommentar: